close
تبلیغات در اینترنت
خرید هاست
دانلود مقاله برنامه درسي + چكيده
loading...

فروشگاه اينترنتي زنبيل ماركت

دانلود مقاله کامل در مورد برنامه درسی بهمراه چکیده قیمت: 8000 تومان «چکیده»برنامه درسی عبارتست از محتوا و جریان رسمی و غیر رسمی که از طریق آن، یادگیرندگان تحت نظارت مدرسه، معلومات و شیوه درک و فهم را به دست می‌آورند. رویکردهای برنامه ی درسی منعکس کننده ی نحوه ی برخورد و نقطه نظرات فرد نسبت به برنامه درسی است این رویکردها به دو گروه عمده تقسیم می‌شوند. (1). رویکردهای علمی و فنی (2). رویکردهای غیر علمی و غیر فنی. رویکردهای علمی و فنی شامل گرایشهای چون؛ گرایش رفتاری، مدیریتی، سیستمی و علمی می‌باشد…

دانلود مقاله برنامه درسي + چكيده

دانلود مقاله کامل در مورد برنامه درسی بهمراه چکیده

قیمت: 8000 تومان

«چکیده»
برنامه درسی عبارتست از محتوا و جریان رسمی و غیر رسمی که از طریق آن، یادگیرندگان تحت نظارت مدرسه، معلومات و شیوه درک و فهم را به دست می‌آورند. رویکردهای برنامه ی درسی منعکس کننده ی نحوه ی برخورد و نقطه نظرات فرد نسبت به برنامه درسی است این رویکردها به دو گروه عمده تقسیم می‌شوند. (1). رویکردهای علمی و فنی (2). رویکردهای غیر علمی و غیر فنی. رویکردهای علمی و فنی شامل گرایشهای چون؛ گرایش رفتاری، مدیریتی، سیستمی و علمی می‌باشد و رویکردهای غیر علمی و غیر فنی شامل گرایشهایی چون؛ گرایش بازسازان مفهومی و گرایش انسان گرا.
«مقدمه»
امروزه فهم و درک در مورد تحولات آموزش و پرورش در سراسر جهان، می‌تواند راه گشای کشورها برای دسترسی به تعلیم و تربیت مناسب باشد. برای نمونه، برنامه درسی در طول تاریخ کوتاه خود، تغییر و تحولات بسیاری را پذیرا بوده است. تا اوایل قرن بیستم، مفهوم برنامه درسی از پارچوب سنتی و محدود خود، که تنها به موضوع درسی محدود می‌شود؛ فراتر نمی رفت.
«مفهوم برنامه درسی»
کلمه ی برنامه درسی، معدل واژه انگلیسی «curriculum»، که این واژه ریشه لاستین دارد و به معنی «فاصله و مقدار راهی است که باید طی شود تا فرد به هدف خود برسد». رونالددال در تعریف برنامه ی درسی اشاره می‌کند که «برنامه درسی عبارتست از محتوا و جریان رسمی و غیر رسمی که از طریق آن، یادگیرندگان تحت نظارت مدرسه، معلومات و شیوه درک و فهم را به دست می‌آورند، یا مهارتها را فرد می‌گیرند و یا نگرش و ارزش گذاری یا نظام ارزشی خود را تغییر می‌دهند». همجنین او می نویسد: «هر مدرسه دارای یک برنامه ی درسی طراحی شده و رسمی، و یک برنامه درسی طراحی نشده، غیر رسمی و پنهان است.
«رویکردها و گرایشهای برنامه ی درسی»:
رویکرد برنامه ی درسی (curriculum Approach) منعکس کننده نحوه ی برخورد و نقطه نظرات فرد نسبت به برنامه ی درسی، مدرسه و جامعه است و رویکردهای برنامه ی درسی به دو گروه عمده تقسیم می‌شوند:
1-رویکرد های علمی و فنی (Technical and scientific)
2- رویکردهای غیر علمی- غیر فنی (Nontechnial and Nonscientific)
«اصول برنامه ی درسی مبتنی بر مفاهیم»
1)برنامه درسی دربرگیرنده همه تجربیات آموزشی می‌باشد که در مدرسه عهده دار آن است.
2) برنامه ی درسی با تجربیات کودکان بیشتر مربوط است تا بر طرح های درسی معلمان یا کتابهای درسی.
3) برنامه ی درسی، فراتر از محتوای آموزشی است و تنها محتوا که برنامه درسی را می سازد.
برای مشاهده کامل این تحقیق لطفا آنرا خریداری نمائید.

خرید        سوال از فروشنده

اميررضا انصاري بازدید : 414 شنبه 16 آذر 1392 زمان : 18:49 نظرات ()
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط عليرضا در تاریخ 1392/9/16 و 21:17 دقیقه ارسال شده است

سلام
ميدونستي وقتي يه نفر رو ((سوال)) كليك كنه بعد بره چيزي بخره ديگه پورسانتش به شما نمياد
باور نميكني برو به لينكاش نگا كن
راستي به فروشگاه منم يه سر بزن
نظر يادت نره
منم تقريبا بازار يابم و خوشحال ميشم بگي چند وقته شروع كردي و چقدر درآوردي

مررررسي


نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتیرفرش کد امنیتی
تبلیغات
Rozblog.com رز بلاگ - متفاوت ترين سرويس سایت ساز
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1123
  • کل نظرات : 42
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 61
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 71
  • بازدید امروز : 226
  • باردید دیروز : 279
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,601
  • بازدید ماه : 51,931
  • بازدید سال : 51,931
  • بازدید کلی : 2,186,311